|
Regulamin sklepu internetowego www.meblebasztowa.pl obowiązujący od 25.05.2018 r.:
§ 1. Definicje
§ 2. Informacje ogólne
§ 3. Produkty – informacje ogólne
§ 4. Cena
§ 5. Dostawa i odbiór
§ 6. Warunki realizacji zamówienia
§ 7. Odstąpienie od umowy i zwrot płatności
§ 8. Rezygnacja z zamówienia
§ 9. Reklamacje
§ 10. Gwarancja
§ 11. Newsletter
§ 12. Opinie Klientów
§ 13. Polityka prywatności
§ 14. Postanowienia końcowe
§ 1 Definicje
-
HASŁO - ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
-
KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrze
-
lub zawarła Umowę sprzedaży.
-
KODEKS CYWILNY - ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 2014, poz. 121).
-
KONSUMENT - klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego.
-
KONTO (KONTO KLIENTA) - podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym.
-
PRODUKT - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
-
PRODUKT POEKSPOZYCYJNY - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym w zakładce Outlet, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedającym, która była eksponowana w sklepie stacjonarnym Sprzedającego, mogąca posiadać nieznaczne ślady użytkowania z tym związane, nie wpływające na jej stan techniczny oraz jakość. Oferty sprzedaży produktów poekspozycyjnych każdorazowo zawierają szczegółowe informacje (opisy, zdjęcia) o ich stanie.
-
PRODUKT WYKONANY NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE – rzecz ruchoma znajdująca się w ofercie Sklepu internetowego będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedającym o właściwościach określonych przez Klienta (Konsumenta) wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb(zgodnie z art. 38 ust. 3 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
-
REJESTRACJA - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.
-
SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.meblebasztowa.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrze
-
Umowę sprzedaży rzeczy ruchomych (Produktów, Produktów poekspozycyjnych, Produktów wykonanych na indywidulane zamówienie).
-
STRONA - Usługodawca, Sprzedający lub Klient.
-
SPRZEDAWCA – PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ART-HEN SPÓŁKA JAWNA H i A ZDRZAŁEK, z siedzibą w Raciborzu (47-400) przy ul. Nowa 17, NIP: 6391006316, REGON 272779314, KRS nr 0000069725 oferujące sprzedaż towarów na stronie internetowej www.meblebasztowa.pl .
-
UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) - umowa sprzedaży Produktu/Produktu poekspozycyjnego/Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
UŻYTKOWNIK – Klient lub osoba korzystająca z treści zawartych na stronie Sklepu internetowego, zapoznająca się z produktami lub recenzująca produkty.
-
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu/Produktu poekspozycyjnego/Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie i określające istotne jej warunki.
§ 2 Informacje ogólne
-
Regulamin zawiera:
-
zasady korzystania ze Sklepu internetowego;
-
zasady składania Zamówień za pośrednictwem Sklepu internetowego;
-
zasady dostarczania Produktów, Produktów poekspozycyjnych, Produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, zamówionych w Sklepie internetowym i kosztów z tym związanych;
-
zasady uiszczenia ceny sprzedaży;
-
uprawnienia przysługujące Klientowi związane ze składanym Zamówieniem i zawartą Umową sprzedaży.
-
Za pośrednictwem Strony internetowej Użytkownik ma możliwość:
-
zapoznania się z Produktami, Produktami poekspozycyjnego, Produktami wykonanymi na indywidualne zamówienie;
-
zawarcia Umowy sprzedaży Produktu, Produktu poekspozycyjnego, Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie;
-
zamówienia bezpłatnego Newslettera;
-
zapoznania się z opiniami o Produktach;
-
zaopiniowania Produktów;
-
Użytkownik może kontaktować się ze Sprzedawcą:
-
telefonicznie pod nr tel. 889-615-077 (koszt połączenia wg stawek operatora);
-
faxem pod nr 0048 32 415 07 78;
-
przesyłając wiadomość e-mail na adres: meblebasztowa@meblebasztowa.pl ;
-
przesyłając wiadomości pocztą tradycyjną na adres: ul. Nowa 17, 47-400 Racibórz.
-
Wszystkie dostawy i świadczenia, które Sprzedawca oferuje Użytkownikom, są realizowane wyłącznie na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
-
W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub do urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
-
W celu prawidłowego korzystania ze Strony internetowej www.meblebasztowa.plzalecane jest by Klient korzystał z:
- systemu operacyjnego Microsoft Windows;
- przeglądarki internetowej: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera;
- rozdzielczości ekranu min. 1024x768 pixeli;
- dodatków opcjonalnych: aplikacja adobe flash oraz adobe reader;
- aktywnego konta poczty elektronicznej.
§ 3 Produkty – informacje ogólne
-
Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są fabrycznie nowe, z wyjątkiem produktów poekspozycyjnych, o których mowa w § 1 ust. 7 Regulaminu.
-
Sklep realizuje zamówienia dla których miejscem dostawy jest terytorium Polski oraz Republiki Czeskiej.
-
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§ 4 Cena
-
Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego:
a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia Produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy Produktu przez Klienta. Całkowity koszt Zamówienia wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. Dodatkowo informacje o sposobach i kosztach dostawy są dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładce –DOSTAWA Cena Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie jest każdorazowo ustalana z Klientem za pośrednictwem wiadomości e-mail.
-
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która zostanie wysłana Klientowi wraz z zamówionym towarem.
-
Po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji, Klientowi niezwłocznie przesyłana będzie na wskazany uprzednio adres e-mail wystawiona przez Sprzedawcę faktura zaliczkowa. Klient uiszcza 20% ceny zamówienia w terminie wskazanym w fakturze zaliczkowej w wybrany przez siebie sposób:
-
przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia);
-
osobiście w punkcie odbioru Sprzedawcy znajdującym się przy ul. Nowa 17, 47-400 Racibórz;
-
poprzez płatność PayU.
-
Pozostałą część ceny Zamówienia Klient może uiścić:
-
za pośrednictwem przelewu bankowego (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia);
-
osobiście w punkcie odbioru Sprzedawcy, przy ul. Nowa 17, 47-400 Racibórz;
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
§ 5 Dostawa i odbiór
-
Dostawa i odbiór Zamówienia odbywa się według wyboru Klienta zgodnie z treścią złożonego Zamówienia poprzez:
a. dostarczenie Zamówienia do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej PKS Gdańsk-Oliwa sp. z o.o. – dotyczy Zamówień, których miejsce dostawy znajduje się na terenie Polski z wyłączeniem województwa Śląskiego i Opolskiego;
b. dostarczenie Zamówienia transportem Sprzedającego do Klienta – dotyczy Zamówień, których miejscem dostawy znajduje się na terenie województwa Śląskiego lub Opolskiego;
c. poprzez odbiór osobisty w punkcie odbioru Sprzedającego.
-
Koszty dostawy Zamówień nie są elementem ceny Produktu/Produktu poekspozycyjnego/Produktu wykonanego na indywidulane zamówienie zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 pkt. b, z wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 3 poniżej.
-
Zamówienie dostarczane jest niezwłocznie po zawarciu Umowy nie później niż w terminie trzydziestu dni od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy. W razie niemożności realizacji Zamówienia we wskazanym w zdaniu pierwszym terminie, Sprzedający poinformuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail o opóźnieniu oraz terminie, do którego Zamówienie zostanie zrealizowane. Klient może wyznaczyć Sprzedawcy dodatkowy termin na realizację Zamówienia poprzez wysłanie zwrotnej wiadomości e-mail na adres Sprzedającego. W przeciwnym razie Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), na zasadach przewidzianych w § 7 Regulaminu.
-
Zamówienia dotyczące Produktów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta objęte są każdorazowo ustalanym drogą mailową pomiędzy Stronami terminem realizacji, ust. 5 nie ma w niniejszej sytuacji zastosowania.
§ 6 Warunki realizacji zamówień
-
Aby złożyć Zamówienie Klient musi:
-
wejść na stronę internetową Sklepu internetowego;
-
zalogować się poprzez wpisanie wskazanego w czasie zakładania Konta adresu e-mail i Hasła, o ile takie Konto posiada;
-
dokonać wyboru Produktu/Produktów, Produktu poekspozycyjnego, Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie klikając każdorazowo przycisk "DO KOSZYKA";
-
wybrać sposób dostawy;
-
wybrać formę płatności;
-
jeżeli Klient nie posiada Konta w Sklepie internetowym może złożyć Zamówienie bez dokonywania Rejestracji, poprzez podanie niezbędnych danych, tj. imię, nazwisko, numer telefonu, aktywny adres e-mail oraz dane adresowe;
-
jeżeli dane do faktury VAT są inne niż dane do odbioru Zamówienia Klient powinien je podać.
-
Po dokonaniu czynności wymienionych w ust. 1, na Stronie internetowej pojawia się podsumowanie Zamówienia z wyszczególnieniem:
-
Zamówionego Produktu/Produktów wraz z podaniem ich cen oraz ich łącznej ceny;
-
kosztu dostawy;
-
łącznej kwoty do zapłaty, na którą składa się cena zamówionego Produktu/Produktów, Produktu poekspozycyjnego, Produktu wykonanego na indywidulane zamówienie oraz koszt dostawy;
-
kwoty zadatku.
-
Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę" Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży zamówionego Produktu/Produktów, Produktu poekspozycyjnego lub Produktu wykonanego na indywidualne zamówienie.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji - w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail).
§ 7 Odstąpienie od umowy i zwrot płatności
-
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827) Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Produktu/Produktów lub Produktu poekspozycyjnego zakupionego w Sklepie Internetowym w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:
-
od daty otrzymania zrealizowanego Zamówienia (wydania produktu);
-
od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego Zamówienia – jeżeli Zamówienie jest realizowane w częściach.
-
Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia za pośrednictwem poczty tradycyjnej przesłanego na adres: ul. Nowa 17, 47-400 Racibórz, drogą elektroniczną na adresy meblebasztowa@meblebasztowa.pl lub faxem pod nr 0048 32 415 07 78.
-
Konsument składający oświadczenie o odstąpieniu od umowy może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego w na stronie głównej Sklepu internetowego w zakładce "Odstąpienie od umowy", nie jest to jednak obowiązkowe.
-
W przypadku gdy Konsument poinformuje Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
-
W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
-
Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy - z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż oferowany najtańszy zwykły sposób dostarczenia.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności, o których mowa w ust. 6 niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
-
Zwrotu płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę za zwrot płatności w inny sposób, który nie będzie się wiązał z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez Konsumenta.
-
Konsument winien zwrócić lub przekazać rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni po poinformowaniu Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy. Koszty bezpośredniego zwrotu Produktu/Produktów lub Produktu poekspozycyjnego ponosi Konsument.
-
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania przez Konsumenta, w zależności od tego, co będzie miało miejsce wcześniej.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ww. ustawy o prawach konsumenta, tj.:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 8 Rezygnacja z Zamówienia
-
Klient ma prawo zrezygnowania z Zamówienia.
-
Rezygnacji można dokonać od momentu złożenia Zamówienia do momentu jego realizacji.
-
Do rezygnacji z Zamówienia mają zastosowanie postanowienia zawarte w § 7 Regulaminu.
§ 9 Reklamacje
-
Sprzedawca jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt/ Produkty, Produkt wykonany na indywidualne zamówienie lub Produkt poekspozycyjny ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym Towarze wad fizycznych polegających na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową, m.in. jeśli rzecz:
-
nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;
-
nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przestawiając próbkę lub wzór;
-
nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
-
została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
-
Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
-
Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego –dotyczy wyłącznie Konsumenta.
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę.
-
W razie wystąpienia niezgodności towaru z Umową sprzedaży, Klient powinien odesłać pocztą tradycyjną na adres określony w § 2 ust. 3 lit. d.
-
reklamowany towar;
-
pismo określające rodzaj niezgodności;
-
oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy jeśli wada jest istotna, lub zgłoszenie zawierające roszczenie o usunięcie wady lub roszczenie o wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad.
-
Zgłoszenia reklamacji można dokonać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres określony w § 2 ust. 3 lit. c.
-
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta wysyłając odpowiedź na podany przez Klienta adres lub udzielając jej w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w terminie 14 (czternastu) dni przyjmuje się, że zgłoszenie reklamacyjne zostało uznane za uzasadnione.
§ 10 Gwarancja
Wszystkie produkty oferowane przez Sklep internetowy są objęte gwarancją producenta. Sprzedawca udziela wszelkich informacji o istniejącej gwarancji produktu na stronie internetowej Sklepu internetowego
§ 11 Newsletter
-
Sprzedawca, by wysłać Newsletter zbierze i przetworzy takie informacje jak:
Powyższe dane Sprzedawca przechowujemy na chronionym serwerze. Tylko Sprzedawca (Administrator Ochrony Danych) i pracownicy Sprzedawcy są uprawnieni do wglądu w te dane. Sprzedawca gwarantuje, że nie ujawni ani nie sprzeda adresu e-mail Klienta innym firmom.
-
Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce "Newsletter" - widocznej na stronie internetowej Sklepu Internetowego, adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola "Zapisz się". Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta lub składania Zamówienia.
-
Klient, może dokonać rezygnacji z otrzymywania Newslettera w dowolnym momencie poprzez kliknięcie na odpowiedni link znajdujący się na jego końcu lub poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: meblebasztowa@meblebasztowa.pl zawierającej jego rezygnację z otrzymywania Newslettera.
-
Sprzedawca będzie przechowywać dane osobowe do momentu wycofania zgody przez Klienta.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona przez Klienta zgoda.
§ 12 Opinie Klientów
-
Klient ma możliwość wystawienia opinii dla każdego Produktu lub Produktu poekspozycyjnego oferowanego w Sklepie internetowym Sprzedającego.
-
Opinie mogą zostać zamieszczone na Stronie Internetowej tylko przez Klienta zalogowanego na Konto.
-
Zamieszczenie opinii odbywa się poprzez wejście w zakładkę "dodaj opinię", która znajduje się przy każdym Produkcie lub Produkcie poekspozycyjnym.
-
Dla każdego z Produktów lub Produktów poekspozycyjnych oferowanych w Sklepie internetowym Klient może zamieścić tylko jedną opinię, przy czym ma możliwość w sposób nieograniczony ją weryfikować.
-
Publikowane opinie są subiektywnymi spostrzeżeniami Klientów. Oceny powinny być jednak wystawiane na podstawie prawdziwych informacji oraz odpowiadać kryterium zgodności z prawdą.
-
Poprzez dodanie opinii o Produkcie lub Produkcie poekspozycyjnym Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej opinii oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także jej usunięcie w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 7 poniżej.
-
Sklep internetowy nie jest serwisem moderowanym. Usunięcie opinii Klienta możliwe jest wyłącznie na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa w sytuacjach gdy:
a. opiniujący Klient nie dokonał zakupu towaru w Sklepie internetowym;
b. wypowiedź odnosi się do innego produktu niż opiniowany;
c. opinia świadomie wprowadza w błąd.
-
Opinia Klienta nie może naruszać obowiązujących przepisów prawa, tj. nie może mieć charakteru zniesławiającego, naruszającego dobra osobiste, stanowiącego czyn nieuczciwej konkurencji.
§ 13 Polityka Prywatności
Wszelkie informacje dotyczące Polityki prywatności znajdziesz tu .
§ 14 Postanowienia końcowe
-
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedającym. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT oraz niniejszego Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Zmiany Regulaminu wejdą w życie po 14 (czternastu) dniach od ich opublikowania. Informacja o zmianach Regulaminu wraz z datą publikacji pojawi się na stronie głównej Sklepu internetowego w dniu zamieszczenia (publikacji) zmienionego Regulaminu na stronie www. Sklepu internetowego. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
-
Konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów ze Sprzedawcą. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich można znaleźć tutaj: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 25.05.2018 r.
|